Inlägg: 2216774
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Lite mörkrädd blir man. Högskoleutbildningar blir lika smala som värsta folkhögskoleutbildningarna. Inget ont om folkhögskolor i allmänhet.
Snart kan man via högskola bli profet på att dreja lergökar som bara spelar Brynäs-kampsånger. Den utbildningen sker enbart i Gävle, testades i Sandviken, men ingen förstod nåt.
Snart kan man via högskola bli profet på att dreja lergökar som bara spelar Brynäs-kampsånger. Den utbildningen sker enbart i Gävle, testades i Sandviken, men ingen förstod nåt.
+ 1
Kan vara nåt liknande det som beskrivs i länken (halvfart, två terminer) eller en uppdragsutbildning likt den Boumedienne går under 18 mån för bla idrottare utan högskoleutbildning.