Inlägg: 2217731
Sv: A proposito de nada
Charles: Det är kul att läsa på twitter hur mycket Nashville fansen kommer sakna Järnkrok. En topp 6 spelare som kan ta vilken roll som helst i laget och spelar Pp och Bp.Järnkrok är underskattad utanför Nashville och flera listar honom som Seattles bästa val. Nu får han chansen att verkligen lyfta poängmässigt i ett svagt Seattle, även om det kommer in några spetsiga forwards framgent. Hoppas han kan slå sig in i svenska os-truppen.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz:
Nashville ser ut att bli svagare än på många år nu när båda Järnkrok lämnat för Seattle och framförallt Ryan Ellis lämnat för Flyers.
Nashville ser ut att bli svagare än på många år nu när båda Järnkrok lämnat för Seattle och framförallt Ryan Ellis lämnat för Flyers.