Inlägg: 2217844
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Jag har en bra känsla att Brynäs blir svårslagna säsongen 2021/2022
+ 4
Sv: A proposito de nada
Hej kära Brynäsvänner. Trevlig nostalgi till eftermiddagsölen😋😉
www.shl.se/article/6zr5akocr-403dd/shl-minnet-tank-om-den-straffmissen-blivit-avgorande
Må gött i solen
www.shl.se/article/6zr5akocr-403dd/shl-minnet-tank-om-den-straffmissen-blivit-avgorande
Må gött i solen
+ 4
Låt oss hoppas på en kanonsäsong!