Inlägg: 2217924
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag kan tycka att det är ett undantagsår eftersom vi knappt spelat juniorer i A-laget i år och juniorerna knappt har spelat något. Om man nu som jag är färgad och vill "försvara" det på något sätt hehe
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: ”Jag kan tycka att det är ett undantagsår eftersom vi knappt spelat juniorer i A-laget i år ”
Hade vi haft bra juniorer så hade de förmodligen spelats i a-laget
Hade vi haft bra juniorer så hade de förmodligen spelats i a-laget
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Det här var faktiskt en riktigt stark draft ur ett svenskt perspektiv. Problematiken kring ungdomshockyn gällde inte bara Brynäs och jag tror inte Brynäs var det SHL-lag som var svårast att platsa i 19/20. Brynäs har ett par forwards som förmodligen hade kunna gått i någon av de sista rundorna men dom är långt ifrån bland de mest framträdande spelarna i sitt juniorlandslag. Sen verkade Ove Molin gå och hoppas att Kvist skull väljas som överårig men det verkade ju aldrig särskilt troligt i min bok.
+ 1