Inlägg: 2218446
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Om man spelar 4e som en gnuggarkedja så vill jag nog inte se mjuka Gunler där.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lite lediga spelare:
Sebastian Erixon - Skadeförföljd spelare dock duktig när han väl är hel.
Matt Donovan - Åldern till sin nackdel. Lite dyr också. Men jävligt bra back.
Mathew Maione - För dyr? Väntar in rätt bud från KHL/NHL förmodligen.
Anssi Salmela - Fortfarande kontraktslös men blivit rätt gammal. Och är förmodligen inte skit billig.
Jacob Forsbacka Karlsson - Inte producerat än i SHL men till rätt lag och miljö kanske han kan producera bra.
Jeadon Descheneau - Vill han vara i Sverige? Isf den bästa lösningen. Tror på en ännu bättre Jeadon i Brynäs om han skulle bli kvar. Nya tränare och allt.
Rickard Palmberg - Skadeförföljd men ack så poängproducerande och bra forward.
Petter Emanuelsson - Skadeförföljd men väldigt nyttig och bra spelare.
Sebastian Erixon - Skadeförföljd spelare dock duktig när han väl är hel.
Matt Donovan - Åldern till sin nackdel. Lite dyr också. Men jävligt bra back.
Mathew Maione - För dyr? Väntar in rätt bud från KHL/NHL förmodligen.
Anssi Salmela - Fortfarande kontraktslös men blivit rätt gammal. Och är förmodligen inte skit billig.
Jacob Forsbacka Karlsson - Inte producerat än i SHL men till rätt lag och miljö kanske han kan producera bra.
Jeadon Descheneau - Vill han vara i Sverige? Isf den bästa lösningen. Tror på en ännu bättre Jeadon i Brynäs om han skulle bli kvar. Nya tränare och allt.
Rickard Palmberg - Skadeförföljd men ack så poängproducerande och bra forward.
Petter Emanuelsson - Skadeförföljd men väldigt nyttig och bra spelare.
Gunler missade jag i all hast.
Såhär då:
Bertilsson - Genoway
Björk - NY
Berglund - Bergman
Nyberg (Hedberg)
Rödin - Scott - Molin
Sallinen - Palve - NY
Danielsson - Ölund - Olesen
Eklind - Pettersson - Gunler
(Mannberg/Kvist)