Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2220988
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs klart bättre sett över hela matchen. Märkligt att du inte ser det...
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: På vilket sätt var vi bättre? Såg ut som en helt jämn match. AIK var en stolpe och ett vidöppet mål från att ta ledningen. Tog över i tredje perioden dessutom.
+ 1