Inlägg: 2222664
Sv: A proposito de nada
Peja: Helt ärligt. Nu får ni skärpa Er! Ska ni må sämre än oss? Det skiljer en serie o ni har en jävla massa guld i prisskåpet. Upp med hakan Brynasare, det är inte er vi ska byta plats med, även om ni levt på lånad tid sedan Norrbotten slutade förse er med spelare :)
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
puffe: nåja, det gick ganska bra när vi försåg oss själva med spelare också. Tyvärr sinade den strömfåran för några år sedan. Sen har tyvärr de senaste SCerna mest vaskat kattguld i den stora floden.
+ 2