Inlägg: 2222807
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Är GM verkligen det viktigaste just nu? Avvakta någon månad och se hur det går för laget. ( Går säkert jätte bra) Sedan kan man anställa GM.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Oavsett hur det går kommer hela spelartruppen att behöva renoveras om till nästa säsong. Det vore en fördel om en person som har erfarenhet av lagbygge på SHL-nivå finns med i den processen.
+ 1