Inlägg: 2223747
Sv: A proposito de nada
{8399}: Sjukt att man inte känner det som ett tapp, han gjorde som sagt flest poäng, konstig känsla…
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken: va låg han på för +/- ? Tyckte inte han tillförde särskilt mycket
+ 1
Sv: A proposito de nada
Honken: Rödin och Scott hade båda bättre poängsnitt vill jag minnas. De spelade dock många färre matcher, så det är lite skevt att säga poängbäst utan att titta på snittet per match.
Sv: A proposito de nada
Honken: Risken är att vi kommer att sakna honom och PB när vi befinner oss i en enorm måltorka i vinter trots att spelet lyft sig sedan förra säsongen.
+ 2