Inlägg: 2223784
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: tror jag läste någonstans att de skulle ta tag i detta nu i höst. Men jag håller med dig annars.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Sen Kevin lämnade har Brynäs rapportering på hemsida och sociala medier klappat ihop totalt. Bara en sån grej att man, tills för bara någon vecka sedan, glömt bort att tacka spelarna som lämnade efter den gångna säsongen säger allt om nivån just nu.
+ 11
Enorm avundsjuka på andra lags medier. Exempelvis HVTV och Frölundas Youtube m.fl. Otroligt proffsigt!
När ska Brynäs komma igång med detta? Varit privatpartner sedan start men man får inte ett skvatt för dem pengarna. Om inte detta bättras på inom kort ser jag inte vitsen av att betala massa pengar utan att få något tillbaka...