Inlägg: 2223816
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Du jämför Netflix med Brynäs? Är dom likvärdiga för dej förstår jag din inställning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Jag får inte ut ett skit av att vara privatpartner just nu men det är iaf bättre än att betala för Netflix. Fast om jag ska fortsätta att vara privatpartner så vill jag så klart få ut någonting av det mer än ett sms om någon händelse 3 minuter innan det står i tidningen.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Om du inte ens kan förstå syftet med jämförelsen så tycker vi lägger ner diskussionen, ingen här som vill se två personer gnabba!