Inlägg: 2223826
Sv: A proposito de nada
måste ge lite cred till Scott's kedja den har varit bra, Björk på backen också bra, Men Rödins kedja är helt osynlig och trampar vatten. resten spelar bara av sina byten. lite bättre driv än många av de tidigare matcherna, men flera kedjor måste stäppa upp
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles:
Så såg det ut i princip hela förra säsongen också.
Många trampade vatten ...
Tänk att #44 numera är förpassad till en 4 e lina....
Hans och PB lön skulle kunna få hit 2 transatlanter av klass
Så såg det ut i princip hela förra säsongen också.
Många trampade vatten ...
Tänk att #44 numera är förpassad till en 4 e lina....
Hans och PB lön skulle kunna få hit 2 transatlanter av klass