Inlägg: 2224380
Sv: A proposito de nada
brynäs08: Vilken misär, tyckte det såg skapligt ut första träningsmatcherna men nu vette fan.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi är exakt lika värdelösa som förra året dem om försöker hitta nå ljusglimtar i den här misären lever i förnekelse
+ 2
Sv: A proposito de nada
Väldigt oroväckande att vi tappar totalt i tredjeperioden två matcher i rad.
+ 2