Inlägg: 2227570
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Berglund fick oförtjänt mycket skit för att han såg så långsam ut t.ex. men det tryck han hade i åkningen uppvägde gott och väl frekvensen.
Undrar hur JA tog den diskussionen med sin polare som han jobbade så hårt för att få hit. Ett elddop som SC (eller vad det nu är för roll han har).
Undrar hur JA tog den diskussionen med sin polare som han jobbade så hårt för att få hit. Ett elddop som SC (eller vad det nu är för roll han har).
+ 1
Sv: A proposito de nada
in med en spetsforward nu , helst en rightare.
behåll första kedjan och in med en ny forward till Palve , sallinen.
behåll första kedjan och in med en ny forward till Palve , sallinen.
utan alla poäng från berglund så hade vi förlorat ännu fler matcher förra säsongen och kanske även kvalet.
nämligen Berglund som assisterade palve till avgörande målet mot HV