Inlägg: 2227679
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Berglund var med i en match mot hv och utan hans assist hade vi legat i allsvenskan, skön slutsats.
Utan Berglund så hade vi inte hamnat i kvalserien
Utan Berglund så hade vi inte hamnat i kvalserien
+ 5
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Ja det är inte otänkbar. Det är iallafall grisigt av Brynäs som förening att spela honom under slutspelet för att sedan kasa honom under bussen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Det är faktiskt bara ren spekulation från din sida, Brynäs kunde fortfarande vunnit kvalet.
+ 1
ifall inte PB passat till Palve, så hade BIF spelat i Allsvenskan