Inlägg: 2227827
Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Fredagkväll...mys med kidsen såklart efter en lång vecka. Blir att ta en vända i WoW som avslutning av kvällen. Ser fram emot ett mer påkopplat Brynäs imorgon. Varje poäng är ju enormt viktiga denna sässen.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
TobbeJ: Härligt då. En annan fastnade framför rust och lite groggar. Ser framemot match imorgon! :D