Inlägg: 2229191
Sv: A proposito de nada
{8399}: Kul läsning! En av mina farhågor kring Manner har varit just om han är för mjuk, att han inte vågar ryta till. Det där ger ju lite lugnande besked på det sättet åtminstone.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spännande att se om det är Sveriges dövas riksförbund som har alla biljetter till matchen på torsdag, som det va på den förra hemmamatchen.
+ 1