Inlägg: 2229205
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: dem ggr man har bänkat sig på sittplats och höjt rösten för att sjunga med klacken så tittar ju folk på en som att man är dum i huvet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Så har det varit också. Man har fått snea blickar på sittplats, så är det. Men jag brukar skita i och tar i lite extra nästa gång.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Vad är det för publik vi har? Extra viktigt med tanke på att det varit turbulent sista tiden att visa sitt stöd för laget. En bra publik kan vända förlust till seger genom att lyfta sitt lag med sång o skrål.
+ 2