Inlägg: 2233438
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Våra målvakter tycker jag inte visat upp sig än iaf.
Andrén hade jag inga förväntningar på. Men om vi ska vara helt ärliga så har väl Vehviläinen inte gjort nån "Ersson-match" ännu och vunnit åt oss..
Deras stats ligger klart i botten av SHLs målvakter.
Dessutom släpper vi in absolut mest mål av samtliga lag.
Det är något Manner och kompani lär ta tag i.
Våra målvakter tycker jag inte visat upp sig än iaf.
Andrén hade jag inga förväntningar på. Men om vi ska vara helt ärliga så har väl Vehviläinen inte gjort nån "Ersson-match" ännu och vunnit åt oss..
Deras stats ligger klart i botten av SHLs målvakter.
Dessutom släpper vi in absolut mest mål av samtliga lag.
Det är något Manner och kompani lär ta tag i.
Jag vet inte om en del folk har höjt ribban och förväntningarna efter en del segrar mot topplagen, för mig handlar allt fortfarande om att undvika kval. Ur det perspektivet är läget än så länge ganska bra.