Inlägg: 2235452
Sv: A proposito de nada
munkas: Efter att ha varit härinne och läst så har han nog iaf gett upp om att få 100% stöttning från den här sidans skribenter, skulle jag tro...
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mycke snack å lite hockey härinne just nu 😢
Gameday my friends 😃. Låt oss skicka hem värmlänningarna utan poäng idag.
Gameday my friends 😃. Låt oss skicka hem värmlänningarna utan poäng idag.
+ 18