Inlägg: 2235483
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Tillägg. Om det är ok att kalla folks skrattretande utan att göra övertramp på forumregler. Då måste det ju också vara tillåtet att ha åsikten att du är skrattretande som moderator? Om du nu vill hålla en konsekvent linje?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja ni är samma skrot och korn så förväntar mig inte något annat av dig. Jag håller också med angående Manner, men jag respektera dennes åsikt. Istället för att förminska och idiotförklara. Vidhåller att det är ett opassande tonläge från en moderator som säger sig respektera andras åsikter. Men det är gulligt att du tar honom i försvar ❤️❤️
+ 1
Jag står för övrigt helt bakom att det är skrattretande att Mikko Manner skulle ha gett upp efter 8 matcher. Det är en grov förolämpning mot Manners professionalitet och högst troligt inte ett seriöst uttalande av skribenten. Om du tycker att det är givande att diskutera om Manner har gett upp kan du ju fortsätta göra det, men du har lämnat sakfrågan helt.