Inlägg: 2236625
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Jag tycker inte Wännström har ”det”.
Ska vi ha in en forward bör den vara så pass bra att han blir det självklara valet bredvid scott och Rödin.
Sedan tycker jag det behövs en slips som konkurrerar om första spaden. En skada på W skulle försvaga laget för mycket känns det som.
Jag tycker inte Wännström har ”det”.
Ska vi ha in en forward bör den vara så pass bra att han blir det självklara valet bredvid scott och Rödin.
Sedan tycker jag det behövs en slips som konkurrerar om första spaden. En skada på W skulle försvaga laget för mycket känns det som.
Sv: A proposito de nada
Lemp: Helt enig. Det stora problemet är inte offensiven utan defensiven i nuläget. Back bör prioriteras över forward, helt klart!
+ 4
Det främsta behovet anser jag kanske mer är en back, men behövs på alla positioner.