Inlägg: 2242175
Sv: A proposito de nada
Nej, ska aldrig läsa här under match och se era "jaaaaa" innan jag ser själva målet själv då matchen släpar lite. Blir inte ett lika äkta jaaaaa från mitt håll då. 😅
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Återigen skumt. I 15 minuter verkar vi inte veta vad vi håller på med alls. Sen plötsligt vinner vi lite närkamper och får tid i offensiv zon sista 5 och skapar chanser.
+ 8