Inlägg: 2243959
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det är någon annans fel…
PP spelet är lika spetsigt som en kaninunge utan tänder.
One touch existerar inte utan det skall läggas till rätta och skjutas i täck eller på målvakter som hunnit justera position. Manner borde köra en 4-5 NHL matcher med killarna för att visa hur man tacklar, hår på mål, skjuter direkt och spelar special teams.
Och givetvis justera pp uppställningarna…
PP spelet är lika spetsigt som en kaninunge utan tänder.
One touch existerar inte utan det skall läggas till rätta och skjutas i täck eller på målvakter som hunnit justera position. Manner borde köra en 4-5 NHL matcher med killarna för att visa hur man tacklar, hår på mål, skjuter direkt och spelar special teams.
Och givetvis justera pp uppställningarna…
+ 3
Powerplay har blivit ett stort problem men det borde inte vara så svårt att korrigera. Låt Palve spela i PP#2 och sätt in en rightare på hans plats, så tror jag att PP#1 kan kommer bli mycket bättre direkt.