Inlägg: 2245899
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Hade varit ruggigt skönt med en seger ikväll med tanke på att det är 5 matcher på 10 dagar framöver. Gäller att komma in på ett litet vinnarspår snart...
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tror att det hade varit bättre för oss att ha tätare mellan matcherna redan innan då spelarna inte hinner "tänka" så mycket mellan matcherna.
+ 1