Inlägg: 2248715
Sv: A proposito de nada
Lemp: förstår manner också! Men Carlsson och djoos gör det bra i sina lag just nu och spela match senast igår, varför skulle dom spelat dom om dom nu är klara för Brynäs, och varför skulle djoos bryta sitt kontrakt i alperna och tjäna mycket mindre i Brynäs
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs4life: Det köper jag helt, lever på hoppet bara. Ingen garanti att dessa symboler på Brynäs medier ens betyder något heller.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäs4life: Markström är extremt het nu. Kan ingen tolka hitte-på rebusen så den passar honom?
+ 8