Inlägg: 2250008
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Snark.
Vi hittar sätt att torska, zebrorna håller hov och bjuder IKO på PPen.
Att vi inte målade i 5-3 kommer att fälla avgörande tyvärr.
Vi hittar sätt att torska, zebrorna håller hov och bjuder IKO på PPen.
Att vi inte målade i 5-3 kommer att fälla avgörande tyvärr.
+ 2
Sv: A proposito de nada
lapad: För i helvete Andren!
Är det nån välvillighets gest att låta honom stå???
Är det nån välvillighets gest att låta honom stå???
+ 4
Sv: A proposito de nada
Så jävla vidrigt. Inga poäng ikväll.
Helt omarkerad och han bara missar pucken?
Helt omarkerad och han bara missar pucken?