Inlägg: 2250092
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Patetisk insats idag. Nu hade vi chansen att vi till en bra streak men nog fan lyckas vi förlora.
Manners insats på bänken är långt ifrån godkänd. Sluta spela Andrén! Sluta spela på 8 backar och dela på Giweoway och Björk.
Manners insats på bänken är långt ifrån godkänd. Sluta spela Andrén! Sluta spela på 8 backar och dela på Giweoway och Björk.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Heja Brynäs era Torskar
Jävla skitlag , hoppas jag får se er i allsvenskan så kanske vi vinner NÅGOT
Jävla skitlag , hoppas jag får se er i allsvenskan så kanske vi vinner NÅGOT
Sv: A proposito de nada
Davey85: Alltså, hur många mål gör Danielsson på alla sina skott? Så jävla kåt på att skjuta