Inlägg: 2250474
Sv: A proposito de nada
Frågan man ställer sig inför imorgon. Hoppas man på att Timrå bryter sin förlusttrend mot Luleå eller skall man bli besviken när trenden bryts mot Brynäs på lördag?:)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Timrå skall ju förstås inte bryta några trender varken imorgon eller mot oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Först och främst hoppas vi att Gästrikland vinner sin match i TV-pucken klockan 11 imorgon! (SVT)
+ 4