Inlägg: 2250479
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Liam Danielsson (Björns son), liten kille men gud vilket spelsinne den grabben har. Edvin Nääs tycker jag också varit bra i det matcher han lirat med J18.
Hedin, Åkersson och Östlin är även de skickliga spelare som är roliga att se på.
Hedin, Åkersson och Östlin är även de skickliga spelare som är roliga att se på.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag har faktiskt ingen detaljkoll själv, men en bekant har en son i laget så det blir roligt att se hur det går för honom.