Inlägg: 2251981
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Härligt. Tycker Olesen har förtjänat lite bättre kedjekamrater igen
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Största besvikelserna som verkligen måste steppa upp:
Genoway( …slarv slarv slarv )
Danielsson (…gör ju inte ens mål längre)
Sallinen ( …kämpar men uträttar inget alls, ser trög ut)
Scott (..blandar och ger för mycket, ser segare ut än förr)
Pettersson (..150K/mån för en kämpe som oftast ligger och simmar på isen)
Tre spelare har överraskat rejält.
Eklind (..svagare på slutet men ändå en grym värvning)
Kvist (….ser ut att gå mot ett genombrott)
Limdstein (…Får lite Söderström vibbar)
Genoway( …slarv slarv slarv )
Danielsson (…gör ju inte ens mål längre)
Sallinen ( …kämpar men uträttar inget alls, ser trög ut)
Scott (..blandar och ger för mycket, ser segare ut än förr)
Pettersson (..150K/mån för en kämpe som oftast ligger och simmar på isen)
Tre spelare har överraskat rejält.
Eklind (..svagare på slutet men ändå en grym värvning)
Kvist (….ser ut att gå mot ett genombrott)
Limdstein (…Får lite Söderström vibbar)
+ 2