Inlägg: 2252173
Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker han ofta tar konstiga beslut och sätter sig själv och lagkompisarna i onödiga lägen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker det ser ut som att han inte hänger med i tempot. Det går lite för snabbt på isen, han är ju långsam i både ben och tanke. Fattar inte att kommentatorn fortsätter att tjata om alla Timrås chanser i denna match, Brynäs har ju haft klart fler kvalificerade målchanser.