Inlägg: 2252210
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Bänka Danielsson resten av matchen. Fullständigt oacceptabel utvisning i detta läge. Kan kosta matchen.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det och oförmågan att göra mål. Borde gjort minst två denna period med tanke på lägena.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Till NDs försvar får han nästan visiret avhugget sekunderna innan men zebrorna blundar såklart för det…