Inlägg: 2252250
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Inte för att gnälla på domarna men lite otur har vi haft de senaste matcherna.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Godnatt jord!
Är man förvånad?
Svar nej.
När vi börjar spela raggarhockey på Timrås villkor är vi kokta i bajs. Såklart de bryter trenden mot oss!
Är man förvånad?
Svar nej.
När vi börjar spela raggarhockey på Timrås villkor är vi kokta i bajs. Såklart de bryter trenden mot oss!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Som dömde bort Timrås första? Det brukar jämna ut sig i längden.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kan inte fatta hur det kan stå 3-0 i denna match sett till chanserna, men allt går emot nu. 99 av 100 pers skulle säga att det är sparkrörelse där?
+ 2