Inlägg: 2252331
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kalla mig medgångssupporter men sa precis upp cmore tänker inte betala för att kolla när det här laget spelar på det här sättet då lägger jag hellre dom pengarna på familjen.
Den här klubben har så sjukt stora problem och det är dags för nya styrelsen att börja visa lite jävlar anamma om inget görs och det väldigt snart (obs syftar inte på att kicka Manner) så är vi ett allsvenskt lag nästa säsong.
Den här klubben har så sjukt stora problem och det är dags för nya styrelsen att börja visa lite jävlar anamma om inget görs och det väldigt snart (obs syftar inte på att kicka Manner) så är vi ett allsvenskt lag nästa säsong.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: När har jag gjort det? Vänligen hitta ett inlägg.
Du kan bättre än att sitta och fabulera
Du kan bättre än att sitta och fabulera
Men sluta skylla förlusterna på domarna. Du kan bättre än så