Inlägg: 2252357
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: håller inte med ändå. Domarna kanske gör fel på 1 mål/match typ inte fler. Det borde inte motivera usla prestationer och uteblivna vinster oavsett.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Minns årets sista match inför slutspelet 2012. Brynäs kunde ta en fjärdeplats vid seger men hamnade i 4-0-underläge. Mot ett lika uselt Timrå som idag. Jäklar vad sur man var. Men med det Brynäs-laget var det aldrig över. Brynäs kom tillbaka och vann med 5-4 och tog således de 3 poäng som behövdes för hemmaplansfördel i kvarten.
Frågan är om vi någonsin kommer få se ett lag igen som man kan hoppas på. Ett lag som man kan drömma lite om.
Orkar inte se fler matcher för i år. Depressionen i höstmörkret är redan total, och Brynäs gör det bara värre.
Frågan är om vi någonsin kommer få se ett lag igen som man kan hoppas på. Ett lag som man kan drömma lite om.
Orkar inte se fler matcher för i år. Depressionen i höstmörkret är redan total, och Brynäs gör det bara värre.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Visst är laget klappkasst men kvällens förnedring är ändå ett nytt lågvattenmärke.
Det måste ta mig fan rendera i någon reaktion från klubben.
Men snart är Molin och Timashov med, då jävlar kommer det lossna….
Det måste ta mig fan rendera i någon reaktion från klubben.
Men snart är Molin och Timashov med, då jävlar kommer det lossna….
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Säger inte det. Men jag vill gärna att det blir rätt. För båda lagen i en match.