Inlägg: 2252371
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: alla kan gnälla på alla domare hur mycket de vill. Domarna gör generellt sett färre misstag än spelarna, dvs spelarnas prestation avgör matcher till största del. ”Ursäkter är till för dem som behöver dem”. På temat: skylla på domaren…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Och jag som inte ens nämnt Brynäs för min terapeut, ändå klassas jag som dysforisk (nedstämd) gränsande till depression....vilken olidligt ospännande tillvaro på nåt sätt...så förutsägbar....så tröttsam...suck...Skål! Kommande vecka torskar vi inte!?! ;-)
+ 4