Inlägg: 2252382
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mitt i all misär kan man ändå glädjas lite åt att dessa kontrakt går ut nästa säsong:
Andrén, Vehviläinen, Berglund, Björk, Hedberg, Genoway, Mylläri, Danielsson, Gunler, Kvist, Palve, Pettersson, Sallinen.
Håller vi oss bara kvar (vilket självklart är en utopi) finns det ändå möjligheter för Alcén/Grahm att bygga om och bygga rätt.
Andrén, Vehviläinen, Berglund, Björk, Hedberg, Genoway, Mylläri, Danielsson, Gunler, Kvist, Palve, Pettersson, Sallinen.
Håller vi oss bara kvar (vilket självklart är en utopi) finns det ändå möjligheter för Alcén/Grahm att bygga om och bygga rätt.
+ 1
Så du antar helt rätt..