Inlägg: 2252532
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Truppen är nu uppenbarligen för dålig för SHL och för inriktade på att hitta vägar att förlora - skadade av åratals loosermentalitet. Sälj eller pantsätt arenan till kommunen eller vem fan som helst omgående och hyr in (många) mentalt oskadade spelare som kan rädda oss kvar medans tid finns för det. I vår är det försent.
Någon som tror att nuvarande trupp kommer att få en ”Lidnersk knäpp” och börjar leverera kontinuerligt? Allvarligt? Eller byta tränare igen 😂…
Någon som tror att nuvarande trupp kommer att få en ”Lidnersk knäpp” och börjar leverera kontinuerligt? Allvarligt? Eller byta tränare igen 😂…