Inlägg: 2252551
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Två lag med pinsamt lågt självförtroende, inte konstigt att första målet var viktigt och direkt avgörande skulle jag säga. Vi behöver verkligen få tillbaka Molin och in med Dima, sen en bra back, då tror jag att vi löser detta ändå, vi kommer INTE förlora bäst av 7 mot TIK om vi hamnar där.
+ 2
Sv: A proposito de nada
mk: Det är sådär barn reagerar när dom inte kan och vill svara. Han har nog lärt sig av sina egna småttingar…
Höj dig lite nu.