Inlägg: 2252600
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag funderar lite på målvaktssidan också. Veini känns för ojämn och Andrén har jag gett upp helt på. Skulle egentligen behöva få in en ny målvakt också men antar att vi inte har råd med hur mycket som helst.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tycker vi ytterst sällan förlorar pga Veini längre. Samtidigt förstår jag vad du menar, det är väl ingen supermålvakt som vinner massa matcher åt oss!
+ 3