Inlägg: 2254584
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
eltifoso:
20-25 år överlag bästa åldern på en hockeylirare..
återvändare över 30 år kan bli bra för många hockeyklubbar, men kan också bli en belastning..då man i den åldern inte kan hålla inne med sitt eget tyckande..
många 20 åringar håller käften och kör...
20-25 år överlag bästa åldern på en hockeylirare..
återvändare över 30 år kan bli bra för många hockeyklubbar, men kan också bli en belastning..då man i den åldern inte kan hålla inne med sitt eget tyckande..
många 20 åringar håller käften och kör...
+ 1
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Precis, Spolaisens inlägg bör bemötas med respekt de är oftast väldigt sakliga och analysen är klanderfri.
+ 4
När tycker du man bli gammal?
Tror de har fyra i en ålder över 30, känns inte som så många.
Men du har troligen rätt