Inlägg: 2254672
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Ersson är skadad, tar helst in någon som inte är skadad denna gång.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Spontan spekulation, Patrik Bartosak? Har bara spelat fyra matcher i KHL denna säsong med rätt svaga siffror. Däremot har han rätt bra siffror säsongen innan i Pelicans i finska ligan (kanske har Manner koll på han därifrån?) samt att han visat att han kan prestera i Sverige (förvisso i HA). Har även fått spela en del i tjeckiska landslaget.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Gissar på ytterligare en finne. Manner har ju precis varit i Finland.
Tre potentiella:
Samuel Ersson
Oscar Dansk
Christofer Engstrand
Vill verkligen inte ha Engstrand. Har ryktats om att Dansk är på väg bort från Ryssland. Ersson visste jag inte gick tungt för i AHL.
Ser helst såklart Ersson!
Men tror på Dansk.
Kanske nån finne Manner känner till?