Inlägg: 2255724
Sv: A proposito de nada
Härligt att Tima redan levererat 2 ass mot åsnebrottarens gäng. Fortsätt kör över Leksand nu!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9233}: jag kommer nog få hjärtslag snart över dimas uppåkningar, puh..:)
+ 5
Sv: A proposito de nada
{9233}: Kör vi tillräckligt hårt kanske Björn känner att han måste lämna igen?
+ 1