Inlägg: 2261067
Sv: A proposito de nada
{8399}: Gå in på tråden MoDos tråd Apropå Ingenting och bidra med en julklappsslant till insamlingen till sjukhusbarnen 🎁🙏
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silly: Kära Gävlar.
Om ni inte stöttar MoDos insamling till sjuka barn.. fel klubb...blablabla
då händer detta . Ni bara åker ner, ner, ner. Vet att Brynäsare är väldigt vidsynta, så stötta detta. tack för att jag fick syre hos Er, igen!!
Äskar Brynäs, klubben man ville slå, som ung
Om ni inte stöttar MoDos insamling till sjuka barn.. fel klubb...blablabla
då händer detta . Ni bara åker ner, ner, ner. Vet att Brynäsare är väldigt vidsynta, så stötta detta. tack för att jag fick syre hos Er, igen!!
Äskar Brynäs, klubben man ville slå, som ung
+ 1