Inlägg: 2261815
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Synd att gubben Lepistö gick till Luleå och att Hedberg inte riktigt har kunnat byggt vidare på den lovande säsongsinledningen. Om det är omöjligt att få tag på ny back kanske det vore lika bra att försöka göra en till Timashov-värvning framåt, det skulle också göra skillnad, men inte lika stor skillnad som en klassback.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Klart det går att hitta en AHL back som går rakt in i första femman i detta lag!
Sv: A proposito de nada
Peja: Känns som Hedberg gick ned sig när Bertilsson parades ihop med Genoway. Han behöver en stabil defensiv back bredvid sig.
Någon som vet varför Hedberg klev av idag?
Någon som vet varför Hedberg klev av idag?