Inlägg: 2261937
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Håller med! Men det är fortfarande vårat best ”bet” för att få igång målskyttet… Därför måste vi enligt mig göra allt för att få igång Scott och Rödin och en vettig förstakedja.
Vi har inte material för att spela med djup i kedjorna där poängproduktionen fördelas över kedjorna. Klart man hade önskat detta men vi måste vara realistiska.
Vi har inte material för att spela med djup i kedjorna där poängproduktionen fördelas över kedjorna. Klart man hade önskat detta men vi måste vara realistiska.
+ 2
De är i nuläget ingen första lina..hos oss..