Inlägg: 2261947
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:
Vi kanske skulle våga skruva upp ambitionsnivån ett snäpp? Ligans mittenskikt är inte bättre än att Brynäs skulle kunna spela sig till en 6-7e plats.
Med några små förändringar i truppen skulle det kunna bli ett lyft uppåt.
Vi kanske skulle våga skruva upp ambitionsnivån ett snäpp? Ligans mittenskikt är inte bättre än att Brynäs skulle kunna spela sig till en 6-7e plats.
Med några små förändringar i truppen skulle det kunna bli ett lyft uppåt.
+ 3
Det är vår första lina och våra backar o icke konkurrens för VV som gör att vi tappar poäng i matcher...