Inlägg: 2263871
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Fast I en dysfunktionell grupp så är det inte heller säkert att rätt person katas under bussen utan ofta är det den som ifrågasätter gruppen som får ta skiten.
Ser man på Malmö så finns det gott om "stjärnor" men ont om harmoni och att det är en utböling som får bära hundhuvudet medan flera ickeproducerande malmöpågar klarar sig undan är en varningssignal.
Jag tar det som läcks ut Malmös omklädningsrum med en hink salt i alla fall.
Ser man på Malmö så finns det gott om "stjärnor" men ont om harmoni och att det är en utböling som får bära hundhuvudet medan flera ickeproducerande malmöpågar klarar sig undan är en varningssignal.
Jag tar det som läcks ut Malmös omklädningsrum med en hink salt i alla fall.
+ 2
Barnsligt i mitt tycke...