Inlägg: 2265530
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Visst. En bra period borta mot Frölunda.
Men återigen bara snurr runt runt runt.. spel i hörnen vekar vara vår specialitet.
Ta kamperna bättre Brynäs! Ta er in på målet ffs!!
Ölund otroligt nonchalant på Kvist drömpass, Rödins passningsspel är under all kritik i PP spelet.
Och hur kan Sallinens friläge inte bli en straff?!
Bra spel helt klart. Men sluta spela hörn till hörn och snurra runt. Skjut skjut skjut och forcera mot kassen!
Bäst i 1a perioden var Veini. Säger ju lite om 1a perioden.
Puckinnehavet kanske vi leder. Men farliga chanser leder Frölunda.
Spräck på Rödin-Scott. Olesen är helt klart den bästa av dessa 3 match efter match. Rödin kanske kan komma loss om han får lira med Dima och Oula.
Visst. En bra period borta mot Frölunda.
Men återigen bara snurr runt runt runt.. spel i hörnen vekar vara vår specialitet.
Ta kamperna bättre Brynäs! Ta er in på målet ffs!!
Ölund otroligt nonchalant på Kvist drömpass, Rödins passningsspel är under all kritik i PP spelet.
Och hur kan Sallinens friläge inte bli en straff?!
Bra spel helt klart. Men sluta spela hörn till hörn och snurra runt. Skjut skjut skjut och forcera mot kassen!
Bäst i 1a perioden var Veini. Säger ju lite om 1a perioden.
Puckinnehavet kanske vi leder. Men farliga chanser leder Frölunda.
Spräck på Rödin-Scott. Olesen är helt klart den bästa av dessa 3 match efter match. Rödin kanske kan komma loss om han får lira med Dima och Oula.
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: känns som att Brynäs kommer vara det klart dominerande laget hela matchen, och förlora med 3-1..
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Bristande effektivitet och sen värdelöst PP när man väl får chansen. Där har du receptet på en ny hedersam förlust. Frustrerande var ordet.
Trist med bristande effektivitet, frustrerande…